Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzewiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.
OdpowiedzWiększość komentarzy to porównania z 800 do triple,przecież to są dwie zasadniczo różniące się koncepcje motocykli typu naked.
OdpowiedzMasz racje, motor do miasta powinien być lekki. Porównywałem Kawasaki Z750 i Triumph(a) ST 675 pod względem przeciskania się przez miejskie korki z małą prędkością i w różnych sytuacjach i prawda jest oczywista Kawasaki to "kloc" zaraz dodam, że siły w ramionach i nogach mi na pewno nie brakuje.
Odpowiedzwszystko fajnie, tylko nie masa, a środek ciężkości bardziej gra rolę, szczególnie w przypadku małych delikatnych kobietek. obserwując moje 160cm maleństwo chcąc nie chcąc ciężko jest znaleźćdla niej moto na którym wygodnie stanie. dla tego trzeba szukać moto, które dzięki niższemu środkowi ciężkości łatwiej jej będzie utrzymać, niekoniecznie lżejsze moto. Virago 535 mojego ojca jest niby jedynie 4kg lżejsze od mojej FZ6N. ale przez to że środek ciężkości ma bardzo nisko rzeczywiście mam wrażenie że to "rowerek" a mój "słoń".
Odpowiedzco mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół.. Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...
Odpowiedzdzięki takim "sriumpfom" i innym "dukatom" rynek motocyklowy nie jest monotonny, ale dla kogoś takiego jak ty zapewne liczy się tylko plastik nudny w chooj, jakoś mam triumpfa streeta i nie zamienię go na nic innego w tej klasie bo nic innego lepszego nie ma, a ty dalej podniecaj się monotonią i stagnacją
OdpowiedzUważam że street to świetny motocykl, ale według jakich kryteriów jest on dla ciebie najlepszy w klasie i jaka to klasa ??
Odpowiedznie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem
Odpowiedzmożna oczywiście tylko ulegasz błędnemu trochę rozumowaniu czy najlepszy motocykl na szosę to ten najlżejszy??po prostu w warunkach ulicznych waga nie jest aż tak istotna...kawa ma się sprzedawać ma być w miarę tania to bardzo przyzwoity sprzęt z taką czy inną ramą nie jestem fanatykiem tej marki mam yamaszkę a z nowych moto wybrał bym Gsr750 tam znowu płaczą że wahacz za mało "fikuśny"...
OdpowiedzNie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy.
OdpowiedzTo w takim razie jak to mozliwe ze taki Speed Triple czy FZ1 potrafia tez 220kg wazyc przy pojemnosci litra? Tak tych waszych zetow bronicie a temu Z800 to duzo blizej do Bandita 1250 niz do Streeta 675 choc ten pierwszy jest niskobudzetowym motocyklem a drugi obrana z owiewek Daytona 675. Kto uwierzy ze Z800 kosztuje tyle samo w produkcji co Street 675? Przy podobnej cenie sprzedazy Kawa zarobi wiecej bo uzyje gorszych/ciezszych materialow a klientom wmawiaja ze to jest cos czego potrzebuja Nikt tu nie neguje Zetow ale dlaczego producent nie potrafil zdjac tych 15kg zeby byc konkurencyjnym? (bo zysk jest najwazniejszy, niestety)
OdpowiedzSam sobie przeczysz, jak myślisz łatwiej jest zbudować całkowicie nowy motocykl czy obrać z owiewek super sporta ??Niestety dla obydwu firm zysk jest najważniejszy, każdy producent obiera inną strategię by trafić do klienta.
Odpowiedzciekaw jestem porównania i konfrontacji tego z800 z streetem 675 (tak tutaj poniżanym i klasyfikowanym jako "z niższej półki", street waży 36kg mniej, km street ma zaledwie 7 mniej, do tego dochodzi przebieg mocy i momentu, ciekawe....
OdpowiedzMyślę że właśnie pierwsze wielopłaszczyznowe porównanie tych motocykli ukaże który jest bardziej przyjemny w użytkowaniu.
OdpowiedzTo segment motocykli użytkowych i każdy producent buduje własną koncepcje motocykla, jeden jest rasowym street fighterem a drugi ma kozacki wygląd i jest zrównoważony.Malkontenci ciągle wyskakują z duża masą ale czy w motocyklu tej klasy ma tak duże znaczenie ??Moim zdaniem stanowczo nie z 750 jak najbardziej to przedstawiał a pierwsze porównania na pewno pokażą to samo odnośnie z 800.
Odpowiedzstreet z niższej półki? bez żartów...co z tego że pojemność trochę mniejsza jak zawieszeniowo, silnikowo rozjeżdża takie sprzęty jak Z750 czy GSR. PS. pisze to jako własciciel Kawasaki...
OdpowiedzNie chodzi o półkę jakościową tylko pojemnościową. Wyższa pojemność = większa masa.
OdpowiedzWiększa pojemność =większa masa? to nie jest zasada...po prostu triumph lepiej wykorzystuje to co ma w garażu żeby zbudować dobre moto...
OdpowiedzCoś to Twoje równanie jest bez sensu... Dlaczego większa pojemność ma oznaczać większą masę? Popatrz się na masę Kaw Z800 i Z1000 różnicy jest 2 kg i mały Zet bierze 2 litry paliwa więcej, czyli 4 kg. Jednak Z1000 ma ABS czyli te 4 kg dochodzi mu na starcie. Zatem różnica w masie spowodowane jest tu głównie wyposażeniem i nawet te 2 kg to przy 200cmm nie ma różnicy. Czy większa pojemność oznacza większą masę zależy tylko i wyłącznie od producenta, czy zastosuje jedną ramę wystarczająco wytrzymałą aby wytrzymała większy silnik i odchodzą mu koszta produkcji dwóch różnych elementów. Czy woli zrobić na styk do obu silników oddzielnie i chwalić się 3kg różnicy w wadze i podnieść cenę o kilka procent...
Odpowiedz